torsdag 10 maj 2018

Cykeln i Malmö - En vecka innan jag följer efter

Bussgods överträffade verkligen mina förväntningar, till lunch dagen efter cykeln skickades fick SMS att den fanns att hämta ut i Malmö. Jag känner mig verkligen sugen att fara iväg. Den väderprognos som gäller nu stärker på cykelsuget, soligt och lugna vindar 😊🚲.
För att stilla mitt cykelbegär har jag nyttjat både MTB och Räsern i veckan. I måndags tog jag en tur med VCKs vuxengrupp och på onsdagen blev det en rekreationstur med Räsern till Markarn i Strömsholm för en fika + bokläsning.
Var ute på årets första golfrunda i Söndags. Spelade på hemmabanan Fullerö och spelade på mitt handicap. Notera att det var flera år sen det inträffade.


2 kommentarer:

  1. Du verkar vara i god form. Jag hoppas vädret står sig tills du kommer iväg. En bra start är ju alltid bra

    SvaraRadera