tisdag 31 maj 2022

Cykeldag 4 Stöde - Ånge

 Tisdag 31/5 2022, 59 km

Kom iväg senare än planerat pga ösregn. Jag kommer inte att besöka Stöde Camping fler gånger, priset ligger absolut inte i nivå med standarden. 

Stundvis följdes S:T Olavsleden och jag åt idag. Jag måste erkänna, trots att jag är ateist, att det vore intressant att vandra typ S:T Olavsleden (Selånger - Trondheim). Ljungandalsvägen har man döpt vägen parallellt med E14. Jämfört med mina två senaste dagars resande är detta ett sorgligt kapitel, husen utefter vägen är dåligt underhållna och folk verkar ha flyttat härifrån. Frågan är varför det är sån skillnad  

Nya oväder på G så jag har bokat in mig på vandrarhemmet på Ånge Camping. Betydligt bättre än senaste natten. Här ingår även Sinnenas Konstpark 👍  Även väggarna i huset är prydda med vacker textilkonst.

Som vanligt är jag ensam gäst.















Kennet (-:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar