söndag 15 april 2018

Provtur no.1

Tog en runda runt i stan på drygt 54 km. En packväska innehållande en Guillou och lite fika. Siktade in  Norra Björnön som mitt första mål där kaffet dracks och ett kapitel om Arn lästes. Som ni ser på bilden är isen fortfarande kvar. Längst bort i fjärran finns HEMMA :-)

Fortsatte cyklingen till Rocklundaområdet där Mälarenergi Cup i innebandy börjat. Hjälpte till att bygga sarg i Bombardier Arena innan jag cyklade hem. Natten blev lite annat än jag tänkt mig. En av killarna i laget kom inte till sitt nattpass i Apalbyskolan så jag hoppade in. När alla lagen fixat med sin inkvartering kunde vi sova en stund, sittandes på kontorsstolar 😴. Avlösningen kom 07:00. Trampade direkt till Bombardier Arena för att sitta 4 timmar i sekretariatet. Latade mig med en  sovmorgon i morse.
En väska och 5 mil var busenkelt. Jag får hänga på några fler väskor och trampa lite längre nästa gång. I slutändan ska det ju ändå bli 5 väskor och 300 mil.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar