fredag 19 januari 2018

Packlista fixad 😊🚮🌞

VERKTYG
El-tape
Ekernyckel
Mejselset
Kniv
Insexnyckelset
KombinationstÄng med avbitare (Prevas)
Polygrip
Rep.ask
DĂ€ckavtagare
Skiftnyckel liten
Skiftnyckel medelstor
StÄltrÄd

KLÄDER
Badbyxor
Buff, 2st
Joggingskor
Kalsonger 5 st
Keps
RegnklÀder
Skoöverdrag
Sommarshorts
Strumpor 5 par (ull till mina kalla fötter)
Tröja
TrÀningsoverall
TrÀningsshorts
T-shirt 5 st
UnderstÀll
Vandrarbyxor
Vandringsskor att cykla med
Vantar
Vindjacka, VÀsterÄs CK

UTRUSTNING
Backspegel
Bestick gaffel, kniv, sked, korkskruv, ölöppnare
Cykeldator (Garmin Edge 820)
CykelhjÀlm
Cykelnyckel
Cykelpump
 iPad
Diskmedel
Glasögonfodral
Handduk Stor
Handduk liten
LĂ„s
Hörlurar
Innerslangar 2 st
Kalender
Kamera
Kartor-byte i VÀsterÄs
Kikare
Kompass
Kortetui, VISA,etc.
KĂ„sa liten
KĂ„sa stor
Kök med 2 gasoltuber
Laddare kamera, telefon, iPad
Lakan
Liggunderlag
Mat
Mediciner Blodtryck, Ipren, Resorb, plÄster mm
Oljespray
Packremmar
Pannlampa
Pennor
Powerbank
Rep 3m/KlÀdnypor
Sittunderlag
Solglasögon
SovsÀck
Stol
Telefon
Termometer
Toalettartiklar
Toapapper
TvÀttmedel
TĂ€lt
TĂ€ndstickor/TĂ€ndare
Vatten flaskor 2st
VĂ„tservetter
Örngott

3 kommentarer:

  1. Ser ut att bli nÄgra kilo. Golfklubba?
    /Göran

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det Àr klart att jag ska ha golfklubba med. Jag rÀknar mig sjÀlv som golfproffs nu för tiden. Jag fÄr ju betalt nÀr jag golfar.

      Radera
  2. Var har du köpt din handduk? Var det siden?

    SvaraRadera